Balears Vadevi
Balears presenta la seva singularitat a través dels vins a la ‘Barcelona Wine Week’

La ‘Barcelona Wine Week’ ha estrenat la segona edició aquest dilluns 4 d’abril a Fira de Barcelona, i un cop més, els diversos productors de vins han pogut participar-hi sota el paraigües del Govern balear. En total, s’hi compta amb la presència d’una vintena de projectes, la major part dels quals, de Mallorca, i també hi ha la presència eivissenca del celler Can Rich -Ibizcus hi participa en el grup dels petits productors agrupats en l’espai Artisan Wine Attraction, on també hi és la mallorquina Bàrbara Mesquida.

Can Rich i Biniagual, en el seu estand de la fira | E.V.

Pel que fa a Mallorca, la representació vinícola ve de la mà de les dues Denominacions d’Origen, Pla i Llevant i Binissalem, i Vi de la Terra Mallorca.

Més enllà de la part firal, hi ha diverses personalitats del sector que participen aquest dilluns en algunes de les taules rodones o espais de debat que també s’inclouen en el programa. Esperança Nadal, enòloga de Vins Nadal, participa a la xerrada ‘La sostenibilitat des de l’origen’, i Giorgia Scaramella, Head Sommelier del Restaurant Marc Fosh, Palma, ha participat en la taula rodona i tast ‘Clàssics o de tendència, però sempre autòctons’.

La BWW comptarà amb la participació de 650 empreses d’arreu del món i amb una representació molt nodrida del sector de la vinya i el vi de l’estat espanyol.

Els 10.000m2 que ocuparà la BWW d’enguany volen representar tant la qualitat com la diversitat  dels vins de totes les DOs de l’Estat, la gran majoria de les quals hi estan representades. Es dedicarà especialment a la promoció dels negocis internacionals i de la sostenibilitat del sector, dos camins amb molt de futur i a què aquesta fira vol donar una empenta important.

Des d’aquest dilluns i durant els propers tres dies, les diverses àrees de la Barcelona Wine Week, dedicades a les Denominacions d’Origen (BWW Lands), a les marques, equipaments, accessoris i serveis del sector (BWW Brands) i a la innovació, el negoci i la sostenibilitat (BWW Hub) acolliran més d’una trentena de sessions amb tot tipus d’experiències formatives, sensorials i d’exploració de noves formes de treball al món vitivinícola. En aquest sentit, tant la viticultura sostenible com l’enoturisme i la digitalització seran protagonistes d’aquesta BWW.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa