‘I love wine’ porta el vi de Mallorca a fer la volta el món

La sèrie I Love Wine porta el vi de diversos racons de la Península a fer la volta el món, i els vins de Mallorca també hi tenen el seu espai. En un total de sis capítols de prop d’una hora de durada, aquest documental narra la història de Dan, un americà que viatja per diverses regions vitivinícoles de l’Estat i en va descobrint l’essència d’aquests productes, el seu lloc d’origen paisatges i també la millor gastronomia.

A Mallorca faran parada i fonda a Bodegas Ribas, Bodegas 7103, Mesquida Mora, Bodega Ángel, Son Vives, Son Vich i Bodega 4Kilos. I d’altres programes també donaran protagonisme a cellers de La Rioja, Jerez, Aragó i Utiel-Requena.

“El capítol on surt Mallorca és molt aspiracional“, comenta a Balears Vadevi Alicia Van Assche, responsable de continguts i directora de la sèrie, “els paisatges, els vins, la gastronomia de l’illa fan que vingui molt de gust fer-hi una escapada i deixar-se seduir per tota la seva bellesa”.

La serie documental és una iniciativa de la productora Mil Ojos Producen feta en col·laboració amb la distribuïdora britànica Boulder Creek International. I neix amb l’objectiu de donar a conèixer aquesta riquesa vitivinícola, alhora que apropar el món del vi a tothom. “Hem triat un protagonista poc conegut perquè volem que l’espectador s’hi senti identificat, som del parer que cal generar continguts de vi que el facin menys tècnic i més accessible per a tothom”, diu la directora de la sèrie.

El protagonista de la sèrie ‘I Love Wine’, en un moment de la gravació a Mallorca | Mil Ojos Producen

Pel que fa a la distribució del programa, l’equip del projecte vol que es pugui emetre per tot tipus de cadenes generalistes i temàtiques, plataformes i canals de turisme de l’àmbit internacional. Actualment, segons Van Assche, ja s’està emetent per diverses plataformes.

“Inicialment ha captat sobretot l’interès del públic asiàtic, en països com Japó, Xina…, i també s’emetrà per Bloomberg, arribant d’aquesta manera al públic nord-americà”. L’assignatura pendent és portar la sèrie a Europa, i sembla que la distribuïdora ja hauria fet alguns contactes per entrar a Alemanya, Gran Bretanya… “Aquests serien mercats fantàstics sobretot per Mallorca”, comenta Van Assche.

Nou comentari