Un programa de cuina holandès promociona el producte local mallorquí

The Heart of the Mediterranean, el programa de cuina que s’emet per la televisió holandesa, ha estat rodant aquests dies per Mallorca i ben aviat es podran veure els resultats amb l’emissió de diversos programes sobre la gastronomia i el producte local mallorquí: un total, seran dotze capítols que ha produït l’agència Backbone Marketing.

Segons informa l’Ajuntament de Palma, es tracta d’un projecte permetrà mostrar la riquesa culinària de l’illa de la mà de WIM Ballieu, un reconegut cuiner dels Països Baixos que fa les seves creacions des de la seva particular foodtruck. La sèrie s’ha enregistrat en diversos escenaris de Mallorca, com el Mercat de l’Olivar o el Fornet de la Soca, i mostrarà la fusió de receptes tradicionals mallorquines amb producte local i la cuina holandesa. Les creacions també s’inclouran en un llibre on es farà una recopilació de totes aquestes receptes.

El programa s’emetrà per la principal cadena de televisió holandesa i s’espera que arribi a 2,3 milions d’espectadors. A més a més, segons el consistori, es preveu que se’n facin difusió altres cadenes, apropant el producte local de Mallorca a un 80% de la població d’aquest país.

El conseller de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palma ha destacat la importància d’aquest projecte perquè esdevindrà “un molt bon aparador” per a donar a conèixer la cultura de la ciutat, els seus productes i atraure, cap a l’illa, un turisme de “més qualitat”.

Nou comentari