El portal Visit Inca, que promou el turisme d’interior a la capital del Raiguer, s’estalona en el blog trip Som de Mallorca i en les activitats que organitza per donar a conèixer els llocs d’interès de la comarca i els productes que fan atractiva una visita a la ciutat que un dia fou nucli industrial de Mallorca. Avui, quan el fet de no ser un municipi costaner li ha fet perdre l’atractiu pel turisme de sol i platja, Inca es vol promocionar com una alternativa pel turisme cultural, natural i gastronòmic. La Fundació Mallorca Turisme y el Ayuntamiento de Inca patrocinen aquest blogTrip #Somdemallorca #VisitInca #Mallorcasafetourism que esperen que compti aviat amb milers de seguidors de Mallorca i de la resta del món.
I a això anam: Entre les propostes “inaugurals” s’hi ha programat un maridatge entre la cuina de del xef Joan Marc, del Restaurant del mateix nom, i els vins de la bodega Nacra.

La finca Son Corró, situada acaronada pel Puig de Santa Magdalena, allotja la vinya ecològica que conra amb dedicació i saviesa Hipólito Medrano. Fruit de molts d’anys dedicats a estudiar i provar al laboratori i la vinya experimental, el professor Hipólito Medrano ha bolcat tot el seu coneixement en aquest Nacra que avui és ja una realitat.

Ell el defineix així: “El vi NACRA, és un blanc fresc, afruitat i aromàtic, una cosa terpènica i amb forta permanència en boca, surt així simplement cuidant molt la vinya, amb molt de detall i finor en totes les tasques de camp, i amb una elaboració molt respectuosa i de poca intervenció, és a dir amb cura permanent durant tot el procés. Que si el vi és mallorquí? No pot ser una altra cosa, el més mallorquí del món, marcat per la vinya a Inca, les varietats en cultiu, principalment Malvasia de Banyalbufar i Giró, mallorquines recuperades i per l’elaboració i la venda gairebé un 100% a Inca i al Nord de Mallorca”.