El projecte va sorgir, com passa sovint, de la casualitat: “ Varem fer una excusió a Mortitx, tot l’equip d’Isla Catavinos i allà visitarem l’amic Mateu, la vinya i la bodega d’aquest celler pollencí”, diu Daniel Árias, sommelier i responsable del departament comercial de la distribuïdora de Mallorca. “Ens oferiren un vi que ens va sorprendre molt i bé, ens va encantar i decidirem treure’l com Connexió, que és el nom d’aquest nou projecte que envestim”.

I què és Connexió: “Idò, és un projecte d’Isla Catavinos amb els cellers mallorquins. Darrere aquest nom volem oferir rareses amb les quals els cellerers no saben el què han de fer”, bé per que sigui una barrica que és diferent de les altres, per què és una partida de la qual queden poques botelles i no saben què han de fer amb elles. Si ens agrada ho incorporarem al nostre projecte”.

Daniel Árias es mostra emocionat per haver pogut culminar el projecte: “Ens encanta rompre normes, sorprendre i fer coses noves i diferents. Col·laborar amb bodegues  i més amb iniciatives Km0 irrepetibles.
 Perquè al nostre equip de sommeliers li agraden els reptes”.  

L’etiqueta al revers de la botella identifica el vi amb la bodega i l’IGP Vi de la Terra Mallorca/Cedida

El primer que surt al mercat aquesta setmana sota la denominació Connexió és una Malvasia de Mortitx amb un poc de Chardonnay, de 2018 del qual queda una partida de 231 botelles, que havien quedat arraconades, sense etiqueta y no havien sortit al mercat”, explica Dani.

“Ara, el vi ha guanyat complexitat en ampolla, recordant-nos fins i tot tocs de carburs en nas i que en boca fins i tot manté la tensió. Un blanc del 18? Sii, ens encanta trencar les normes”.

 Ara és Connexió, Edició Limitada d’Isla Catavinos, la primera entrega d’una col·lecció que sortirà anualment i que ens aprotarà sorpresas als afeccionats al vi i pot ser una sortida interessant per als vins que fan nosa al celler.

Nou comentari