“Ha estat una primera passa”, diu Marga Amat, directora gerent de la DO Binissalem, “i el balanç ha estat positiu pels cellers, que han vist oportunitat de negoci. Se n’han fet alguns contactes interessants en l’àmbit de distribució i restauració“. D’aquesta manera explicava Amat el que va donar de si la visita a Menorca, la primera que feien els vins de DO Binissalem a l’illa per obrir nous mercats, divendres passat.
D’entrada se sabia que no seria fàcil perquè no hi ha tradició de consum de vins de Mallorca a Menorca, però s’havia de provar. La jornada tenia dos trams, una per a professionals, que va complir les expectatives, ja que funcionava la preinscripció de distribuïdors i restauradors, i l’altra oberta al públic. En el primer cas sembla que s’han aprofitat els contactes, el segon s’haurà de treballar en pròximes ocasions. “L’experiència és positiva, diu Amat, i, per tant, no es descarta repetir per anar treballant a poc a poc el mercat”.




