Balears Vadevi
El vi i la gastronomia, entre les ofertes estratègiques per rellançar el turisme de Mallorca

Per segon any consecutiu, la Fundació Mallorca Turisme del Consell insular posa en marxa una línia de comarqueting que té per objectiu estimular fluxos turístics cap a l’illa des dels principals mercats d’origen i focalitzar els continguts en els productes prioritaris, és a dir, mostrar una destinació de turisme familiar, cultural, gastronòmic, esportiu o de natura.

En total es destinen 450.000 euros per cofinançar campanyes de màrqueting d’empreses privades, que han d’aportar com a mínim el 50% del cost total del projecte. D’aquesta manera, amb aquesta injecció econòmica es podran impulsar campanyes per un valor mínim de 900.000 euros arreu d’Europa.

“Es tracta d’una convocatòria a través de la qual el Consell de Mallorca pretén fomentar la implicació directa de les empreses beneficiàries, crear un efecte multiplicatiu pel que fa al seu abast, i afavorir al màxim l’èxit de les accions que s’incloguin en els acords”, diuen des del Consell de Mallorca.  

El vi i la gastronomia tenen una línea de suport econòmic en el pla de comarqueting per promocionar Mallorca

Mercats i productes

El Consell Insular vol donar un impuls  a la promoció als mercats turístics tradicionals per a Mallorca, com són l’espanyol, l’alemany i el britànic; però també es proposen convenis en altres que estan mostrant una tendència emergent, com ara el francès, dels països nòrdics o països de l’Est. 

Els mercats més afavorits per la distribució d’ajudes són l’alemany, austríac i suís, i el britànic, amb 90 mil euros cadascun. Segueix l’espanyol amb 67.500. La mateixa quantitat es destina als països del  Benelux i França. Però s’amplia el ventall a països amb poca implantació com Rússia, Ucraïna i Polònia. També a Dinamarca, Suècia i Noruega, ja que els països nòrdics són un dels mercats emergents pels vins i la gastronomia de Mallorca. Tots aquests mercats es repartiran també partides de 67.500 euros. 

Nou comentari

Comparteix