Balears Vadevi
L”aperitiu mallorquí’ es reivindica amb una campanya amb segell propi

Mentre el palo, lamentablement, perd terreny en el mercat dels aperitius més populars, els vermuts fets a Mallorca, i també els que ens arriben de fora, van aconseguint calar cada vegada més entre els consumidors, que n’augmenten la demanda. Aquesta és la situació i en un altre moment haurem de veure què és el que està passant amb les begudes espirituoses tradicionals de Mallorca, que passen moments baixos i necessiten un repensament per encarar el futur si tenen voluntat de mantenir-se “vives” El que és una realitat avui dia és que els vermuts elaborats a Mallorca han sabut aprofitar l’oportunitat d’aquesta bonança i n’hi ha prop d’una dotzena que amb més o menys fortuna, es poden trobar per tot per fer un bon aperitiu sense haver de recórrer a marques foranes. Dit això, l’aperitiu és el vermut i alguna cosa per picar. Així ho han entès i ho defenses des de les marques de qualitat emparades en la DOP Oliva de Mallorca i l’IGP Ametlla de Mallorca que engeguen una campanya perquè aquest triumvirat, amb el vermut funcioni com una fórmula d’èxit.

Octavio Caballero (Bodega Morey), Xisco Albertí (La Vermutera), Andreu Oliver (DOP Oliva de Mallorca) i Miquel Riera (IGP Ametlla de Mallorca) compartint l’Aperitiu mallorquí a un dels establiments/Cedida

“L’hora de l’aperitiu – o del vermut- no passa de moda, d’aquí que la IGP Ametlla de Mallorca, la DOP Oliva de Mallorca i La Vermutera s’hagin unit per oferir la versió més mallorquina a diferents establiments de Palma, Pollença i Campos”, comuniquen des de l’organització d’aquesta campanya. La iniciativa proposa gaudir d’un aperitiu mallorquí al qual el vermut No passis pena (elaborat amb la varietat local de raïm Mantonegro pel celler 7103 Petit Celler) se servirà amb ametlla torrada amb IGP Ametlla de Mallorca i oliva trencada amb DOP Oliva de Mallorca a la desena d’establiments que s’han adherit a la promoció. 

Amb la proposta, els organitzadors desitgen fer part al consumidor que productes amb distintiu de qualitat com l’Ametlla de Mallorca i l’Oliva de Mallorca són una opció a considerar en qualsevol ocasió, com per exemple l’hora de l’aperitiu.

La promoció es desenvoluparà als següents establiments de Palma: Bar España (Pl. Raimundo Clar i Carrer Escursac), Bodega Morey, Cuina Vivant, La Tortilleria, La Paternal, La Bicicleta Roja, Panorama Bar Bazar.

La iniciativa arriba també a la Part Forana en els següents establiments de Pollença Oh! Vermut i de Campos, Sa Ferreria.

Un exemple de col·laboració i de sinergia que hauria de ser tengut molt en compte per altres productes fets a Mallorca per què és ben sabut que la unió fa la força.

Més notícies
Vermuts mallorquins 'Te dic coses' i 'No passis pena' | cedida
No passis pena, Te dic coses i Au idò!: vermuts amb ADN mallorquí
Amb nom que s'inspiren en frases col·loquials de l'illa, aquests productes estan guanyant cada cop més adeptes entre el públic local
Satisfacció entre els productors d'oliva de taula de Mallorca per un any excepcionalment bo/DOP Oliva de Mallorca
DO Oliva de Mallorca confirma un bon esplet amb un augment del 400%
Els obradors inscrits ja han rebut 28 tones d’oliva, el 2022 només 7 tones, en aquest temps
El tàrtar de remolatxa amb formatge i ametlla és fàcil de preparar i incorpora productes locals i amb marca de qualitat/IGP Ametlla de Mallorca
IGP Ametlla de Mallorca comparteix les receptes presentades a Alimentària
El xef José Cortés és l'autor dels dos plats oferits a la fira, un salat i un de dolç

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa