Balears Vadevi
Lloseta cerca el seu espai al turisme d’interior amb el reclam de la DO Binissalem
xxx

!--akiadsense-->

Ara que els tords volen baixos, és el moment de posar les neurones a treballar per cercar maneres de promocionar el que tenim, que no és poc . Amb aquesta finalitat Agència Comic, amb el patrocini de la Fundació Mallorca Turisme i l’Ajuntament de Lloseta organitzen un blog trip en el qual una quinzena de blogueres de viatges i persones implicades en xarxes socials comptessin les experiències que es poden viure en aquest municipi del Raiguer.

És necessari posar en valor aspectes com a gastronomia, paisatge, història, cultura, festes, fires i sobretot moltes experiències per a sentir i gaudir del que ofereix la terra en primera persona”, diuen els organitzadors.

I aquí és on entra a jugar un paper destacat la DO Binissalem, que s’ha afegit a les entitats que donen suport en aquesta iniciativa.

“Tot i que LLoseta no forma part dels municipis inclosos en la DO Binissalem –diu la gerent Marga Amat- hem volgut ser presents per que d’alguna manera sentim que aquest terme que també pertany al Raiguer, és veinat proper de la nostra comarca”. Per això participen en aquest esdeveniment amb tastos dels vin propis tot entenent que el llançament de Lloseta al món del turisme d’interior està lligat a la gastronomia i a la cultura del vi. La prova que els vins de la DO Binissalem serán els vins que s’oferiran als cellers llosetins per aconseguir una promoció amb doble sentit .

xxx
Tots els camins ens duran a LLoseta aquesta cap de setmana per descobrir totes les seves possibilitats

!--akiadsense-->

Serà els pròxims dies 7 i 8 de noviembre. Es faran una sèrie d’activitats destinades a mostrar primer a través de xarxes i després en els blogs corresponents tot allò que ofereix Lloseta i la comarca als visitants.

Artesania com les tradicionals teles de llengos, l’alta gastronomia dels xefs locals i dels tradicionals forns, la cultura en la seva màxima expressió a través del Teatre municipal, el patrimoni del barri antic o el paisatge amb la Serra de Tramuntana com a teló de fons són alguns dels molts arguments que té Lloseta.

L’esdeveniment podrà seguir-se en xarxes socials sobretot a través d’Instagram i Twitter amb les etiquetes #mallorcainspires i #lloseta.

Aquesta és la primera vegada que el Ajuntament de Lloseta opta per les xarxes socials i els bloguers per a promocionar aquest tipus de turisme amb molt de futur a Mallorca en una experiència que ha tingut gran èxit en edicions anteriors celebrades a Marratxí, Sa Pobla o en la DO Binissalem.

xxx
El cardenal de LLoseta és un dels màxims exponents de la gastronomia del poble

!--akiadsense-->

La iniciativa també comptarà amb la implicació de l’associació Balears Travel Blogueres, com ha succeït en anteriors edicions, ja que una part dels seus integrants relataran l’experiència en blogs que són llegits per persones de tot el món.

En l’última edició del Blog Trip Somdemallorca celebrada a Sa Pobla es va aconseguir arribar a més de 225.000 comptes en xarxes socials a més de ser trending topic en Twitter i es van generar 1,7 milions d’impactes.

Nou comentari

Comparteix