Balears Vadevi
La Mostra de Cuina estrena rutes de cap de setmana a Palma

La Mostra de Cuina de Mallorca ha donat el sus a les rutes de cap de setmana que conformen el programa d’enguany. Des de dijous dia 9 a diumenge 12 de març tindrà lloc la primera etapa, a Palma, i comptarà amb propostes gastronòmiques combinades amb actuacions musicals gratuïtes al carrer Nuredduna i la plaça Raimundo Clar.

Entre l’oferta de restauració, 33 establiments se sumen a la ruta de Palma amb la qual arrenca la Mostra de Cuina. Són el Bar Cristal, La Balanguera, Safrà 21, Sandro, Casa Flor, L’Arancina, Restaurant El Corte Inglés, Gaudeix, Ses Coves de Gènova, Bar Mavi, Les Palmeres, Sa Goleta, La Moderna, Mola Itàlia, És Racó de Gènova, Els Aragonesos, Wine and Food, Bar Mònaco, Bar Pigalle, Ca n’Ela Vegan  Restaurant, Blat al Sac, Satisfet Hispània, Restaurant Ca’n Tito, El Mariscal del Jamón, Restaurant Club  Nàutic Portitxol, Oaxley, Taverna La Glòria, Hoyo 10, El Alpendre, Vermutería Sant Jaume, Izakaya,  Schwaiger i Mesclat.

Els xefs dels distints establiments s’han apuntat a la Mostra per oferir el millor del seu repertori/Cedida

Tots ells serviran un menú especial per 25 euros i un altre gastronòmic a un preu que cada establiment fixarà amb la condició que estigui elaborat amb producte local.

La Mostra de Cuina de Mallorca és un projecte de Restauració Mallorca CAEB que consisteix en la confecció de quatre rutes gastronòmiques per diverses zones de l’illa de Mallorca amb l’objectiu de promocionar el sector de la restauració i el consum de productes locals. El president de Restauració Mallorca Caeb, Alfonso Robledo ha assenyalat que “aquests esdeveniments en temporada baixa serveixen per moure el sector de la restauració i tota l’oferta complementària de la ciutat, i conviden a la gent a sortir al carrer i gaudir de la nostra gastronomia“.

L’oferta gastronòmica dels restaurants adherits a la Mostra, garanteix el bon resultat de l’experiència/Cedida

Presentació de la 2a ruta: Ruta Serra i Nord

La Ruta Palma és la primera de les quatre amb les quals la Mostra de Cuina de Mallorca comptarà enguany. El dilluns 13 de març es presentarà a Pollença la segona de les quatre rutes de la Mostra de Cuina de Mallorca, la Ruta Serra i Nord, que inclou restaurants dels municipis de  Calvià, Andratx, Estellencs, Puigpunyent, Banyalbufar, Escorca, Fornalutx, Sóller, Bunyola, Deià, Valldemossa, Esporles, Pollença, Muro, Sa Pobla, Alcúdia i Santa Margalida, i se celebrarà del 16 al 19 de març.

A la Ruta de la Serra i Nord de Mallorca seguiran les de Llevant i Migjorn i la del Pla i Raiguer, els caps de setmana següents.

La Mostra de Cuina de Mallorca organitzada per Restauració Mallorca Caeb i AgenciaCom compta amb el suport del Consell de Mallorca i la Fundació Mallorca Turisme i el patrocini de Macià Batle. A més de la col·laboració de MercaPalma, Juvimar, Fires i Festes, ADED, Touché Café i Antonio Nadal Destil·leries.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa