Balears Vadevi
Nova campanya per promocionar el producte de Mallorca, a ritme de rap

El Consell de Mallorca engega aquesta setmana una nova campanya de Nadal a favor del producte de Mallorca i del sector productiu de l’illa. El conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, l’ha presentada aquest dimarts 7 de desembre acompanyat de membres del sector productiu que la protagonitzen, a més del cantant de rap Rafel Swing, la directora insular d’Artesania, Marta Català, i el director de Promoció Econòmica, Joan Font.

La campanya i la seva cançó de rap original utilitza l’expressió «Ja ho val» per fer un joc de paraules i remarcar el valor que tenen els productes elaborats a Mallorca. La lletra de la peça musical, obra del raper Rafel Swing, parla de l’esforç i la dedicació dels treballadors i treballadores del sector productiu i artesà de l’illa per fer uns productes que són garantia de qualitat. 

El raper, durant la presentació de la campanya | Consell de Mallorca

Precisament, cinc representants del sector protagonitzen els vídeos i gràfiques de la campanya. Són Antoni Sans (Karretània), Esperança Nadal (Vins Nadal), Isabel Vicens (Agromallorca), Tomeu Fuster (Teixits Vicens) i Coloma Crespí (Espècies Crespí).

El conseller Alzamora ha recordat que el suport del Consell al sector productiu i les iniciatives que l’impulsen es manté tot l’any, però «feim un esforç major en aquesta època de festes perquè és quan hi ha un consum més alt, i tot suma. Aquesta campanya, que té les condicions necessàries per fer-se viral, contribuirà a que les llars i la ciutadania rebin més missatges en positiu del nostre producte i de les nostres empreses.»

Alzamora també ha volgut deixar palès que «la feina de productors i artesans suposa una activitat que enriqueix el nostre model econòmic», ja que implica feina per a milers de treballadors i un tipus d’empreses i iniciatives comercials separades del monopoli turístic. «Els hem de donar suport, ens hi jugam molt», ha conclòs.

Aquí es pot recuperar el vídeo “Ja ho val“, protagonista d’aquesta campanya.

Nou comentari

Comparteix