Ara que s’apropen les dates nadalenques, la ciutat de Palma ha activat una nova campanya de promoció per donar a conèixer la gastronomia típica de l’illa per aquestes festes. La primera acció s’ha desenvolupat a Madrid aquest dimarts 17 de novembre i ha comptat amb la participació del batle de Palma José Hila, la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, i el gerent de la Fundació, Pere Homar. 

Aquesta acció promocional, organitzada per la Fundació Turisme Palma 365, es troba emmarcada dins l’estratègia de comunicació que està desenvolupant la Fundació al mercat nacional, ha consistit en una demostració gastronòmica de la mà del reconegut pastisser mallorquí Lluís Pérez, qui ha mostrat davant de 20 mitjans especialitzats els dolços més emblemàtics i típics que es poden trobar en aquestes festes nadalenques a Ciutat.

Grup de periodistes amb el pastisser mallorquí| Ajuntament de Palma

Durant la trobada, el batle ha destacat la important trajectòria professional de Lluís Pérez i ha assenyalat que “Palma va ser el lloc triat per a desenvolupar el seu propi projecte personal, amb què introdueix el producte mallorquí a la pastisseria, donant-li el protagonisme i la rellevància que es mereix, amb les tècniques que va adquirir en el seu aprenentatge”.

El pastisser mallorquí ha fet una demostració de diferents receptes típiques de la gastronomia balear, com la coca de Nadal, la de torró i la de patata, i ha explicat a tots els mitjans presents que les seves propostes “combinen senzillesa, producte autòcton i enginy personal”. Utilitza la millor matèria primera, i amb productes locals, “ja que Mallorca disposa de productes excel·lents, i treball directament amb productors de l’entorn, que m’ofereixen el gènere estacional en el punt òptim”.

Nou comentari