Balears Vadevi
Rosa Blanca vol ampliar la seva presència a Mallorca de la mà de Damm

Les novetats entorn de Rosa Blanca sorgeixen coincidint amb la nova edició de”De tapes amb Rosa Blanca” que està a punt d’aixecar el teló… Serà la tercera Ruta de la tapa de Rosa Blanca i comença aquest dijous dia 10 fins diumenge 20 de novembre. Les tapes que s’ofereixen amb la cervesa hauran d’integrar algun producte mallorquí amb la intenció de vincular aquesta cervesa singular amb la gastronomia local. L’objectiu és descobrir nous nínxols de mercat per aquesta hoppy lager que va néixer a Mallorca on ha tornat de la mà de la gran cervesera Damm. Una empresa que té plans d’expansió a l’illa a la vista de la bona acollida que ha tengut aquest producte, sobretot entre el públic jove.

Amb les tapes com excusa

Aquesta tercera edició compte amb un rècord de participació d’espais gastronòmics, 45 locals de tota la ciutat conformen aquesta ruta, establiments repartits entre les barriades més característiques de Ciutat com són ara Santa Catalina, Sa Gerreria, Centre, Blanquerna i Es Portixol. S’ha establert un preu fix de tapa i cervesa Rosa Blanca per 3.95 euros. Aquesta ruta neix amb la finalitat de donar suport a la restauració de Palma en una època de temporada baixa i així també potenciar la vida a la ciutat de la mà d’una de les cerveses més demandades del mercat.

La presentació s’ha realitzat al pati de la misericòrdia de Palma, que ha comptat amb el suport institucional del Ajuntament de Palma amb la presència de Daniel Oliveira Regidor de l’Ajuntament de Palma, Maribel González Directora General de Turisme de l’Ajuntament de Palma, Ferran Hidalgo Director de Relacions Institucionals de Rosa Blanca, Saul Pi Director de Vendes Rosa Blanca, Tomeu Arbona Arqueòleg Gastronòmic i tots els participants de la Ruta.

L’edició d’enguany ha batut rècord de participació/Cedida

Plans d’envergadura

I aviat aquest esdeveniment, que cerca la consolidació en el calendari de tardor de Palma, serà el preludi del moviment expansiu que Damm té previst a curt termini. El projecte parla de tornar a fabricar la cervesa que va neixer precisament a Palma l’any 1927. La inversió rondaria els 18 milions d’euros i es tractaria de fer una minifactoria on es produis i s’envasas la cervesa. La cervesera, segons ha publicat Jaume Bauzà al Diario de Mallorca, espera comptar amb fins Next Generation i que el Govern li atorgui la consideració de projecte industrial estratègic. Damm estima invertir un total de 42 milions d’euros si es dona el vist i plau a tot el projecte que inclou també la construcció d’un centre logístic de distribució i la modernització de les antigues instal·lacions de la lletera AGAMA, també propietat de Damm. El conjunt del projecte preveu l’adaptació de tot el procés de producció i distribució a la normativa europeu sobre mediambient.

L’empresa estima que amb aquesta iniciativa es poden generar fins a 70 nous llocs de feina directes i indirectes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa