Balears Vadevi
Vi de la Terra Mallorca edita uns mapes per promoure visites als cellers

Vi de la Terra Mallorca continua amb la seva campanya de promoció i la seva aposta per l’enoturisme. Per això, des de fa uns dies, els turistes que arribin a l’illa per a les seves vacances tindran al seu abast un mapa en el qual es defineixen diverses rutes per a conèixer els cellers que formen part de l’IGP.

Aquesta primera tirada, en quatre idiomes (anglès, alemany, català i castellà) i deu mil exemplars, serà distribuïda a l’aeroport de Son Santjoan i oficines de turisme de Palma i Platja de Palma. A més, també arribaran als rent-a-cars de l’associació Aevab i a altres oficines de turisme gestionades pel Consell de Mallorca.

Aeroport de Palma, oficines de turisme i cotxes de lloguer col·laboren amb la distribució/VTM

En aquests mapes s’hi descriu les característiques dels vins adscrits a Vi de la Terra Mallorca, així com els cellers que formen part de la IGP i la seva ubicació. Es tracta d’una edició amb una imatge i grafia molt simples que permet situar els cellers i tota l’informació necessària sobre les seves característiques i les dels vins que hi elaboren a través d’un codi QR, que simplifica la cerca.

Un mapa que es pot dur a la butxaca i que respondrà a totes les qüestions pràctiques que el visitant pugui plantejar a l’hora de decidir on i com serà la seva visita, gràcies a aquest codi. Tot amb l’intenció de reivindicar la passió i la qualitat dels vins elaborats pels cellers mallorquins i impulsar-ne l’enoturisme.

Tota l’informació sobre els vins i els cellers a través d’un codi QR/VTM

Magdalena Mesquida, presidenta de Vi de la Terra Mallorca ho corrobora. “Des de Vi de la Terra Mallorca tenim molt clara l’aposta per l’enoturisme. Per això, a través d’aquesta iniciativa, serem presents en els punts estratègics de l’illa i arribarem a més turistes amb l’objectiu de transmetre que Mallorca és una illa de vins amb un paisatge inconfusible que abraça mar, muntanya i vinyes».

Els mapes formen part d’una campanya més extensa de comunicació que vol llançar la marca, donar-se a conèixer al mercat, tant local com forà, i estimular les vendes en segments considerats estratègics com el de Palma, especialment en el sector de la restauració. La campanya inclou la seva presència en distints mitjans de comunicació, xarxes socials i altres suports estàtics, com els OPIs a Palma, o mòbils, com els autobusos de l’EMT.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa