Balears Vadevi
VTM i l’Ajuntament de Santa Maria oficialitzen la seva col·laboració

L’Ajuntament de Santa Maria i el Consell Regulador de Vi de la Terra Mallorca han signat un acord de col·laboració per la cessió d’ús de les instal·lacions a l’edifici de l’antiga Escola Graduada, on a partir d’ara hi haurà la seu del Consell Regulador de Vi de la Terra Mallorca.

El Batle de Santa Maria, Nicolau Canyelles, s’ha mostrat satisfet: “Estam molt contents que Vi de la Terra Mallorca estigui a Santa Maria perquè és un poble vinater. Estam molt orgullosos de la nostra festa del Vi Novell, dels nostres bodeguers i d’aquest entorn que tenim de vinya. El vi és un producte molt típic de Santa Maria i, per tant, que Vi de la Terra Mallorca pugui estar amb nosaltres, a una terra de vins, és una molt bona notícia”.

Per part seva, la presidenta de la IGP, Magdalena Mesquida, va manifestar l’agraïment de l’organització vinatera: “Volem agrair la generositat de l’Ajuntament de Santa Maria per tot el que ha fet per la nostra IGP i el nostre equip. És un vertader plaer estar a un poble que acull la tradició vitivinícola amb tant d’orgull i d’estar a una nova seu que suposarà una nova i gran etapa pel nostre Consell Regulador”.

La setmana que ve, i en el marc de les festes del Vi Novell, es farà la inauguració oficial de la nova seu a la plaça d’Andreu Torrens, a l’edifici de l’antiga Escola Graduada.

Més notícies
Més de mig centenar de viticultors i propietàris de cellers han acudit a l'Assemblea/VTM
Vi de la Terra Mallorca inicia l’estudi científic per la creació de la DO
A l'Assemblea anual la presidenta Mesquida anuncià també la posada en marxa d’una certificadora pròpia
La conselleria d'Agricultura ha delegat en la IGP Vi de la Terra Mallorca la certificació de vinyes i cellers/VTM
Nova etapa per l’IGP Vi de la Terra Mallorca, amb certificadora pròpia
És la primera Indicació Geogràfica Protegida del sector del vi que aconsegueix aquesta capacitat de control

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa