Balears Vadevi
Els busos menorquins promocionen el mandat de Regió de la Gastronomia

El Consell Insular de Menorca ha engegat una nova campanya promocional per donar més visibilitat al mandat de Menorca com a Regió Europea de la Gastronomia durant la temporada turística d’estiu, que s’allargarà durant aquest mes de juny, juliol, agost i setembre. L’acció compta amb el suport del Departament de Mobilitat.

Diverses autoritats davant un dels autobusos de la promoció | CIME

En concret, s’ubicaran tres tanques publicitàries a Maó, Mercadal i Ciutadella, així com cartelleria a l’Aeroport i banderoles als Port de Ciutadella i de Maó. A més, es retolaran dos autobusos – un farà el recorregut Maó-Ciutadella i l’altre farà el recorregut de Maó a les platges de Sant Lluís-, on també s’inclourà promoció de la revista gratuïta Oliaigua, la qual està apadrinada pel xef del celler Can Roca, Joan Roca.

A través d’aquesta acció es pretén visibilitzar de cara als turistes el mandat assumit per Menorca com a Regió Europea de Gastronomia, una oportunitat per donar un reconeixement als valors culinaris de l’illa durant tot l’any. Aquesta distinció va ser concedida a finals de 2019 per l’Institut Internacional de la Gastronomia, la Cultura, les Arts i el Turisme (IGCAT) gràcies a la col·laboració publicoprivada. Per celebrar aquest reconeixement s’ha elaborat un ampli programa d’activitats durant tot el 2022 que giren al voltant de la cuina, la cultura local, el territori i la sostenibilitat com a grans eixos motors d’aquesta declaració.

Aquesta acció promocional se suma a les ja portades a terme com l’emissió de programes culinaris al Canal Cocina, la participació en fires gastronòmiques, i insercions publicitàries com a la catalana TV3 i a la revista francesa Cuisine A&D, entre d’altres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa