Balears Vadevi
Eroski Menorca tanca el 2021 amb uns 4 milions en vendes de producte local

La cadena de supermercats Eroski ha presentat la campanya ‘Productes de Sa Nostra Terra‘, creada amb l’objectiu d’incentivar el consum de producte local. Alfredo Herráez, director de Eroski Balears, ha aprofitat la trobada per compartir dades i volum de venda de 2021, així com les previsions per aquest 2022, insistint amb el compromís de la marca amb els productes que s’elaboren a l’Illa.

Entrant al detall, s’han venut uns 450 mil litres de llet fresca de Menorca, xifra que suposa un increment del 30% respecte al 2020. De la llet UHT de Menorca aquest augment s’apropa al 2,5%, amb més de 3,48 milions de litres totals.

Pel que fa a embotits i formatges, com la carn i xulla o cuixot, les vendes han incrementat més del 19%; i de Formatge DOP Mahón-Menorca se n’ha venut durant el 2021 més de 339.000 quilos a totes les illes, amb un increment a Menorca de més del 15% gràcies, segons la cadena, a la “relació estable amb nou productors locals i de la marca pròpia Eroski”.

També destaca la venda de més de 5.000 ous menorquins, carn de be per valor de més de 340.000 euros i vendes de pa pagès, crespeillines, galeta molla o ensaïmada que han superat l’11,7% respecte a l’exercici anterior. També han apuntat la venda d’uns 5.000 litres de vi amb IGP de la Terra de Menorca.

A l’acte de presentació de la campanya hi participaren productors locals i proveïdors habituals de la cadena, al costat de Carme Seguí, regidora de Microciutat, Economia, Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Maó; Susana Mora, presidenta del Consell Insular de Menorca, José Pastrana, conseller d’Economia i Territori del Consell Insular de Menorca i Carolina Marqués, alcaldessa de Sant Lluís.

La consellera Mae de la Concha, en un dels establiments d’Eroski a les Balears | cedida

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa