Balears Vadevi
L’artista Pep-Maür Serra s’inspira en el vi per crear imatges digitals

Un bon dia salten a les xarxes socials unes imatges plenes de color, de traços espontanis, de línies suggeridores. Imatges plenes de vida. Les firma l’artista Pep-Maür Serra que es confessa nou arribat a les “noves tecnologies” que permeten el tractament de les imatges també amb finalitat creativa, artística. Ell mateix defineix l’experiència com “un joc que ha esdevingut una recerca creativa”.

Creacions inspirades en ampolles i copes de vi

“Des del començament puc assegurar que no m’havia interessat mai pels treballs amb eines digitals. I quasi sense adonar-me’n em vaig trobar “jugant” amb un petit espai del món digital que em va seduir des del principi, perquè em donava territoris molt amplis d’invenció combinats amb una llibertat de gest que em permetia trobar noves formes plàstiques. Així és com vaig arribar, aprofitant les característiques d’aquesta nova tecnologia, a unes imatges que em resultaren noves i plenes de possibilitats. Ara som on el traç agafa unes formes de transparència que em permeten expressar l’exterior i l’interior d’uns objectes”, explica Serra.

Creacions inspirades en ampolles i copes de vi

La primera sorpresa pel resultat va ser seva, ara, amb la publicació de les imatges, ha obert la porta a què els altres puguem gaudir de la sèrie qui sap si encara incompleta, de variacions d’un mateix tema: Una botella i una copa de vi. El color i les formes, just esbossades, són els altres protagonistes d’aquesta obra fresca i atrevida de Pep-Maür Serra.

“Em trob de ple dins aquest procés en què el gest, la mà i el traç creen el meu conjunt d’imatges inèdites”. El seguirem de prop tot cercant la continuïtat.

Creacions inspirades en ampolles i copes de vi
Més notícies
Art Jove cerca nous valors entre els cuiners en formació o els primers anys de carrera professional/CAIB
Art Jove convoca per primera vegada el premi a Millor Xef jove
Cerca joves promeses entre els cuiners i altres categories, fins al 30 de setembre
Maridatges multisensorials amb artistes, música i vi a 2Q Art Gallery de Palma |  Foto: Unsplash
2Q Art Gallery aparella distintes expressions artístiques amb vi a Palma
El nou centre cultural obre portes aquest pròxim 17 de març al centre de la ciutat i idea activitats artístiques carregades de valor sensorial i emocional

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa