Destil·leries Antonio Nadal fa 125 anys i ha commemorat aquesta efemèride amb una experiència immersiva que ha recorregut la seva història des dels inicis en 1868 fins a l’actual llançament de la versió 0,0 d’un dels seus productes més icònics, les Herbes Túnel.
L’efemèride els ha servit d’excusa per a oferir visites guiades a les instal·lacions de les destil·leries, a través de les quals s’ha pogut conèixer els processos d’elaboració, l’art i els valors que impregnen cada botella. Tot plegat, com un viatge en el temps que es va iniciar en 1868 i ha culminat amb la posada de llarg de l’última innovació de l’empresa, aquest producte sense alcohol.
“L’autèntic sabor de Mallorca”
De la novetat se n’ha fet una presentació en la qual hi ha participat Pep Natta, responsable de R+D de l’empresa, i el prestigiós xef mallorquí Andreu Genestra, que ha destacat el caràcter innovador d’una marca que fa més d’un segle que elabora els seus licors, especialment les herbes que representen, han dit, “l’autèntic sabor de Mallorca”, que el xef ha introduït en la seva proposta gastronòmica d’Estrella Verde Michelín.

Herbes “healthy”
En aquesta línia, Pep Natta, químic i responsable de laboratori de la marca, ha destacat que el caràcter avantguardista de la marca ha estat present en totes les dècades, tant en grans fites en matèries d’exportació de productes, amb una distribució que arriba a més de 50 països, com també amb l’estreta vinculació de la marca als seus orígens, Mallorca i les seves tradicions.
Natta ha volgut destacar el valor de la feina feta durant molts mesos per tot l’equip de Destil·leries Nadal que els ha permès aconseguir un producte saludable, idoni per a aquelles persones “que no volen, o no poden consumir alcohol”.