Balears Vadevi
La distribuïdora Tunel i Mercavinos s’apunten l’èxit de la I Fira Vinspirit

Distribucions Túnel i Mercavinos, un dels majors exponents nacionals i internacionals de la distribució de begudes, ha fet la primera edició de Vinspirit, la fira de vins i destil·lats enfocada a professionals, que ha tancat amb una bona resposta de participants. La trobada s’ha presentat com una de les més importants del sector, ja que ha reunit a més d’un centenar de participants entre cellers, destil·leries i fabricants en un mateix lloc. Un total de cent dotze estands s’han donat cita en aquest esdeveniment, en el qual centenars de visitants han pogut trobar gran varietat de marques com Osborne, Pago de Carraovejas, Ramón Bilbao, Diageo i molts de productors.

Victoria Sitges, responsable de màrqueting i comunicació del Grup Túnel, ha explicat que “aquesta fira de vins i destil·lats s’ha volgut dur a terme dins de les instal·lacions de Distribucions Túnel i Mercavinos per a posar en contacte a la nostra base de proveïdors amb el client final i crear així una sinergia”. I afegia, que “ha estat un èxit de convocatòria tant de proveïdors, ja que no cabien més estands, com de públic”.

A l’espai destinat per a la fira hi havia una zona interior amb més de 1.000 m², i una zona exterior de més de 500 m². A més, s’ha habilitat una àrea exclusiva de networking on els expositors han pogut mantenir reunions amb els professionals assistents i tancar acords comercials.

Així, durant tota la jornada, els visitants han pogut conèixer i degustar vins i destil·lats de diferents regions i varietats, així com gaudir de tastos i compartir experiències juntament amb alguns dels representants més rellevants del món del vi.

Centenars de visitants han pogut trobar gran varietat de marques i elaboracions/Cedida

L’any del 125 aniversari

Biel Ramon, brand ambassador d’Antonio Nadal Destilerias, ha assenyalat que “enguany és un any molt especial per la marca, ja que es compleixen 125 anys d’una destil·leria mallorquina que, aposta pel producte local, amb les Herbes i el Palo com a productes emblema”. A més, també ha afegit que “enguany volem ressaltar sobretot aquests productes, i destacar que estem elaborant unes Herbes sense alcohol per a poder arribar a un públic més ampli i unir-nos a la tendència mundial del low alcohol per a oferir alternatives”.

Quant als vins de la marca, Jaume Vidal, sommelier del grup, ha comentat que “els vins de Tianna Negre s’han anat transformant cap a una producció ecològica, que és una de les tendències que assenyala el mercat”.

Vinspirit ha comptat també amb la presència d’Andreu Genestra, qui ha ofert als participants una experiència gastronòmica única, convidant-los a fer una passejada pels sabors més autèntics de Mallorca a través de la seva cuina fusionada amb els productes de la fàbrica Antonio Nadal Destilerias.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa