L’organització ‘Origen España’ estrena una campanya en diferents televisions de l’estat amb la finalitat de sensibilitzar els consumidors sobre els segells europeus de qualitat diferenciada Denominació d’Origen Protegida (DOP) i Indicació Geogràfica Protegida (IGP). Una iniciativa que vol donar-los a conèixer i reconèixer tant pel seu significat com pel valor. Aquesta campanya en TV s’engloba dins del projecte “Obre els ulls Gaudeix!”, de tres anys de durada i cofinançat en un 70% per la Unió Europea.

“Els segells DOP i IGP garanteixen l’excel·lència, qualitat i origen d’alguns dels productes més reconeguts en la gastronomia de l’Estat i es volen acostar als consumidors a través d’una campanya de TV molt nova i que trenca amb els codis tradicionals” en paraules de Jesús González, president de l’organització. Una campanya amb una imatge molt actual com són les videotelefonades, amb missatge d’humor i llenguatge pròxim, “posant els ulls com a plats” al públic.

La campanya s’estrenarà amb formats televisius, entre altres mitjans, des d’ara i final d’any. La sobrassada de Mallorca, que té el segell IGP, s’inclou en aquesta campanya de promoció que explicarà com es pot reconèixer en el mercat un producte amb DOP o IGP. “Quan un producte ha estat inclòs en el Registre d’Indicacions Geogràfiques de la Unió Europea per a productes agroalimentaris i aliments està protegit a nivell comunitari i pot etiquetar-se amb aquests segells”.

Nou comentari