D’aquí a unes setmanes comença a operar una línia directa entre els Estats Units i l’aeroport de Palma. Serà el mes de juny quan, es podrà viatjar directament de Nova York a Mallorca a través de la companyia aèria United Airlines; una oportunitat que tant el Consell Insular, en les seves competències de promoció turística, com el sector turístic de Mallorca volen aprofitar per incrementar la presència d’aquest emissor en el conjunt de visitants que arriben a l’illa. I, de retruc, poder oferir un ventall de possibilitats de lleure pel turista.

Així, aquests dies 10 agents turístics han conegut alguns dels punts clau i productes que ofereix l’illa, prioritzant aquells aspectes que més interessen el client nord-americà, com són els productes prèmium, naturalesa, cultura i gastronomia. I en aquest darrer segment, el vi.

Dins d’aquesta estratègia, centrada en obrir nous mercats i consolidar una indústria turística a l’illa més desestacionalizada, sostenible i diversificada, també s’han dut a terme altres accions, com un viatge de premsa, en coordinació amb Turespaña i les seves oficines als EUA, amb 7 periodistes de viatges procedents també de diferents punts dels Estats Units amb la finalitat de donar-los a conèixer les diferents propostes turístiques de Mallorca.

Les reunions de treball tenien com a objectiu presentar les distintes ofertes turístiques al mercat dels EAU/Cedida

Per això, una de les actuacions va ser la trobada organitzada a l’hotel Son Vida amb una representació de Vi de la Terra Mallorca, que va poder donar-se a conèixer en aquest mercat en el que hi ha posades moltes esperances. No serà tan nombrós el nombre de turistes que arribin dels Estats Units com els que venen de mercats més consolidats com l’alemany o el centre europeu i britànic, manifesten des de VTM, però serà molt interessant pel seu poder adquisitiu i pel seu interès per les experiència enogastronòmiques”.

La delegació d’agents de viatge i periodistes visità llocs emblemàtics de Mallorca/Cedida

El programa ha inclòs visites a Palma, la serra de Tramuntana, la zona est de Mallorca i també el nord-est. S’han visitat ports esportius, llocs i pobles emblemàtics, entorns de producció de producte de Mallorca o diferents instal·lacions turístiques i d’oferta hotelera. Així mateix, han tengut lloc una sèrie de trobades amb representants del sector turístic per a afavorir que els agents puguin mantenir contacte directe amb la cadena de valor turística mallorquina.

Nou comentari

Comparteix