Balears Vadevi
Licors Moyà fa un tast multitudinari de vins amb 200 referències

Una quarantena de cellers de Mallorca, agrupats sota les denominacions d’origen a la qual pertanyen o a la indicació geogràfica protegida de l’illa (DO Pla i Llevant, DO Binissalem i IGP Vi de la Terra Mallorca), han estat el gruix de la mostra de vins que ha tengut lloc a Licors Moyà, coincidint amb la Fira d’Artà, aquest cap de setmana. Al local d’aquesta gran empresa licorera i de distribució també hi va haver taules dels consells reguladors d’aquestes tres marques de qualitat amb la informació de tots i cadascun dels cellers i els vins presents a la mostra.

La família Moyà, amfitriona de la mostra/Licors Moyà
Toni Fernández, sommelier de la casa, amb representants de Vi de la Terra Mallorca, DO BInissalem i DO Pa i Llevant/Licors Moyà

Més cellers i més gent que mai

Segons els organitzadors, en aquesta edició s’han superat les xifres de convidats dels anys anteriors amb més de mil persones i més de 200 referències vinícoles, licors tradicionals, gastronomia i música en directe.

També hi havia un espai gourmet i un espai específic de Licors Moyà on se pogueren tastar els seus licors tradicionals així com els nous licors (Herbes Confit, Pal reposat en bota, Vermut Rumbo negre i blanc) i la presentació de la seva nova línia de vins mallorquins ecològics CICLOP.

La línia Ciclop, darrera novetat de vins de la distribuïdora/Licors Moyà
Més notícies
Les dones del vi, un any més a Licors Moyà: Verónica García, Pilar Oliver, Bel Moyà, Isabel Alabern i Xisca Armero/Cedida
El VII tast de dones del celler a Licors Moyà registra un ple absolut
L'amfitriona Bel Moyà aprofità per presentar el nou vermut blanc Rumbo
El tast de vins mallorquins a Licors Moyà en una edició anterior/Cedida
“Ara va de bo”, tast de vins mallorquins a Licors Moyà
Amb la participació d'una vintena de cellers de Mallorca i un de convidat de la zona de Costers del Segre

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa