La Denominació d’Origen Pla i Llevant organitza el proper dijous 4 de juny de 2026 a les 18.30 h la segona edició del Concurs de tast de vins per parelles, una cita oberta al públic de més de 18 anys que tindrà lloc a la Sala Gran del Pati de les Dones de la Misericòrdia, a Palma.
Si una cosa funciona…torna-hi!
Després de l’èxit de la primera edició, la DO Pla i Llevant torna a impulsar aquesta iniciativa amb l’objectiu de fomentar la cultura del vi mitjançant una activitat lúdica, participativa i formativa. Al mateix temps, el concurs pretén donar a conèixer els vins elaborats sota el segell de qualitat de la DO Pla i Llevant, així com posar en valor la feina dels cellers del territori.
Durant el concurs, les parelles participants realitzaran un tast a cegues de 8 vins diferents, responent preguntes relacionades amb els tipus de vi, les varietats, els mètodes d’elaboració i les característiques organolèptiques de cada mostra. Un jurat format per membres del Consell Regulador de la DO, enòlegs i professionals del sector serà l’encarregat de puntuar les respostes i determinar les parelles guanyadores. La seva decisió serà inapel·lable.
Per participar és necessària la inscripció prèvia. Amb un preu de 25 € per persona, s’ha de realitzar exclusivament a través de la plataforma www.ticketib.com, i estarà oberta fins al dimarts 2 de juny de 2026 a les 16.00 h. Les places són limitades i és imprescindible ser major de 18 anys per participar-hi.
Aquells que s’hi apuntin en aquest concurs se’n duran un obsequi per la seva participació i els millors , lots de botelles de vins dels cellers adscrits a la DO Pla i Llevant i la possibilitat de fer una visita a un celler de la comarca.
Per a qualsevol consulta addicional, podeu posar-vos en contacte amb la DO Pla i Llevant a través dels canals oficials o a promocio@doplaillevant.com | 650 352 095.


